Wednesday, December 29, 2010

kasulay na mo nga i-reject mo sa tao kay wala kay ikabuga?

dili baya sa tanang panahon kay naa tay kadamayan.
usahay makaingon nalang ta nga gidaog2x ta sa ginoo ug maayo.
ako, dili sa panghinambug bitaw, bootan baya ko pirme nimu/ninyo.
magbikil lang siguro ta usahay kay libog man gud pod kog kinaiya gud.

ako, muangkon jud pud noon ko nga wa koy ikabuga. makasala siguro ko
ug i-compare tika sa laen so dili nalang ko musulti. sa tinood lang bitaw noh, mas ganahan pa ko nimu sauna. nga dili pa ka arte.
atong times nga dili paka sosyal, dili paka pilian, dili pa ko nimu ikaulaw.

sauna dili man ka in-ana tawon ui. dili sa ingon nga nagmamalinis ko pero
gasulti lang ko sa tinood ba. karon? asa na man tawon ka gibutang ui.
sulti nalang sa tinood nga ubos kaayo imung/inyong tan-aw nako.
nakaana ra siguro mo nako karon kay labaw mo nako sa tanang butang.

naa man pud koy sala. naa pud koy nabuhat nga dili sakto. kabalo ko.
wala lang jud tuyua ang tanan. wala lang jud magkasinabot ang mga kalag.
ako muy mangayog pasaylo sa tanan2x para wala nay problema ba.
para okay na ang tanan. para maokay natang duha.

sa tinood lang bitaw noh, ang ikasulti nako sa tanang gabasa karon,
ayaw jud mo pag-expect ug something in return sa inyong mga maayo nga
gibuhat para sa isa ka tawo. buhata tanan inyo makaya para nila/niya.
bahala na ug dili ka nila balusan ug maayo. ayaw jud mo pangwenta.

ako gaemot jud ko karon. Giat**. nagool ko karon, affected ba kaha pud siya?
hahaha. kataw-anan. ug sa tagawog pa, mahal rin kaya nia ako? Ganito rin kaya
ang pagtingin nia sa akin? awh.! haha.
ug sa minuslim pa, "di ko ren na banal katawan ngin so mana ko siya sa lekanin".
ug binasay-on, wa najud ko kabalo ug unsay importansya nako sa iyaha.

Baboosh!
happy Bloghopping!

uy! ako? magpahaircut?
No Way!
aw Yes Way!
aw Ambot!
tanawn lang.
way magboot nako sa karon.

Get Chitika | Premium
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...