Wednesday, December 29, 2010

Kasulay naka nga namisita ka nga wala ka entertaina?

Kasulay naka nga namisita ka nga wala ka entertaina? ako kasulay na!
maoy gibahak. galagot jud ko.
una anah, sige siyag ingon nga mamisita daw ko sa ilaha. pero maulaw man gud ko sa iya ante gud. ingon pud siya nako nga di daw ko dapat maulaw. So, kagabie my friend, niadto ko sa ilaha. gadala kog motor. sus! 30 mins pa naman ang biyahe. gitxan nako siya daan, gawas diah kay naa ko sa gawas sa inyoha. so, nigawas siya.
nidayon dayon ko sa ila terrace. tag-ana ug unsa iyang giingon. ingon siya nga, katugon na man ko ui, matulog na baya unta ko. ". ingon pud ko nia nga makigstorya ko nia. mamisita epek ba. ni-smile lang siya.
ako pud nga buang2x, nitubag pud ko ug, "katulog nalang, muuli nalang ko.". so mao to, iya kong gisirad-an ug purtahan. then gipalong nia ang suga.

mao to.
bad comments are accepted.
comment lang mo sa ubos.

Get Chitika | Premium
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...